Kitokios etiketės: daugiau skaidrumo ir tvarumo
Grožio industrijos prekių ženklai peržvelgia produktų ženklinimą – siekiama skaidrumo ir norima pirkėjus informuoti apie produktų poveikį aplinkai. Vis daugiau grožio srities prekių ženklų ant pakuočių mėgina aiškiai pademonstruoti naudojamų gamybos būdų tvarumą ir geriau atitikti klientų lūkesčius skaidrumo dėl poveikio aplinkai klausimu.
Praėjusių metų rugsėjį žinomų grožio prekės ženklų grupė ėmėsi bendradarbiauti ir kurti sistemą, skirtą nurodyti jų produktų tvarumui ir poveikiui aplinkai. Norima vartotojams suteikti aiškų vaizdą, kokį poveikį aplinkai daro jų įsigyjama priemonė – tam pasitelkiama speciali ženklinimo sistema. Numatoma, kad ši iniciatyva plėsis ir tokiu būdu grožio sektoriuje bus daugiau skaidrumo.
Mikroelementai odos priežiūroje – prabangaus pasilepinimo dvelksmas
Prekių ženklai įkvėpimo semiasi iš senovės Azijos ir Indijos grožio ritualų ir savo gaminamų priemonių formules papildo tauriaisiais metalais.
Vienas iš tokių mikroelementų, kurių atsiranda odos priežiūros priemonių sudėtyje, yra varis, tiksliau – vario peptidai. Vario peptidai pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis, padeda greičiau gyti žaizdelėms, vaidina itin svarbų vaidmenį odos atsinaujinimo procese. Be to, jie stimuliuoja kolageno ir elastino gamybą. Dėl privalumų gausos vario peptidai tampa patraukliu odos priežiūros priemonių ingredientu.
Kitas kosmetikos rinką sužavėjęs elementas yra sidabras. Populiarėjančiu ingredientu tampa sidabro mikrodalelės. Jos išsiskiria šveičiamosiomis ir antibakterinėmis savybėmis, padeda šviesinti pigmentines dėmes. O koloidinis sidabras garsėja gydomosiomis ir antimikrobinėmis savybėmis.
Panašu, kad po dvejų nervingų pandemijos metų pirkėjai ieško ypatingo pasilepinimo, kurį galėtų įtraukti į savo odos priežiūros ritualus. Tai skatina atsigręžti į mikroelementus odos priežiūros priemonėse ir tokiu būdu pasimėgauti prabangiu pasilepinimu.
Blėstanti „normalumo“ samprata grožio srityje
Prekių ženklai ima iš esmės keisti grožio apibrėžimą. Praėjusiais metais kompanija „Unilever“ paskelbė iš pakuočių ir reklamų pašalinanti žodį „normalus“, tokiu būdu siekdama tapti labiau įtraukiančia.
Tokį žingsnį galima vadinti besikeičiančių vartotojų vertybių atspindžiu. Kompanija tikina norinti kovoti su žalingomis normomis ir stereotipais ir formuoti platesnę, gerokai daugiau įtraukiančią grožio sampratą. „Unilever“ pareiškė ne tik pašalinusi žodį „normalus“, bet ir vengsianti perteklinio modelių išvaizdos koregavimo reklaminėse nuotraukose.
Panašiu keliu eina ir kompanija „Neutrogena“, pristačiusi kompaniją „Žmonėms, turintiems odą“. Grožio prekės ženklas siekia kovoti su odos priežiūros srityje pastebima nelygybe, susijusia su socioekonominiu statusu, rase, etnine kilme, galimybe naudotis sveikatos priežiūros paslaugomis. Kompanija aiškina norinti kurti produkciją, tinkamą ir prieinamą visiems žmonėms.
Tad nauja įtraukianti leksika keičia grožio industriją – joje atsiranda vietos platesnėms ir individualizuotoms grožio interpretacijoms. Jau nebenorima visiems taikyti vienodos universalios grožio sampratos.
Rūgštys – burtažodžiu virtęs odos priežiūros priemonių ingredientas
Odos priežiūros priemones gaminančios kompanijos vis intensyviau atsigręžia į naudingąsias rūgščių savybes. Numatoma, kad šiais metais ypatingo dėmesio susilauks trys rūgščių pagrindo odos priežiūros priemonių ingredientai.
Traneksamo rūgštis naudinga saulės pažeistai ar randuotai odai, ji užkerta kelią pigmentinių dėmių susidarymui, tonizuoja odą ir suteikia jai tolygų spindesį.
Azelaino rūgštis padeda padidinti odos stangrumą, mažina tamsius ratilus aplink akis, paburkimą ir mažas raukšleles akių kampučiuose.
O štai polihidroksi rūgštis pasižymi šveičiamosiomis savybėmis, skaistina odą ir suteikia švytėjimo. Tyrimai rodo, kad ji taip pat užtikrina efektyvesnį odos drėkinimą, padeda suvaldyti pigmentacijos procesus, o svarbiausia – yra tinkama netgi ir jautriai odai.
Rūgštinės sudedamosios dalys užtikrintai tampa tikru burtažodžiu, garantuojančiu, kad odos priežiūros priemonė bus veiksminga ir atneš naudos.
Mikrodozavimas odos priežiūroje: ne trumpos lenktynės, o maratonas
Odos priežiūros ekspertai išnaudoja veikliuosius ingredientus taikydami mikrodozavimą ir požiūrį, kad mažiau iš tiesų yra daugiau. Šis naujas metodas sparčiai populiarėja. Jo esmė – priemonėse naudoti mažesnį ingredientų kiekį ir silpnesnės koncentracijos sudedamąsias dalis, tokiu būdu siekiant ilgalaikių rezultatų, kurių netemdytų nemalonūs šalutiniai poveikiai.
Tarkime, retinolis, polihidroksi rūgštys ir vitaminas C odos priežiūros priemonėse pateikiami itin nedidelėmis dozėmis. Tokie maži aktyviųjų medžiagų kiekiai nedirgina odos, tačiau, jeigu priemonės yra naudojamos nuosekliai, jų poveikis laikui bėgant vis vien juntamas. Siekiama, kad grožio produktų vartotojai į odos priežiūrą žiūrėtų ne kaip į trumpų distancijų lenktynes, o kaip į maratoną. Odos priežiūrą vertėtų vertinti kaip lėtą viso gyvenimo kelionę.
Kitas mikrodozavimo variantas – pastaruoju metu ėmusios populiarėti odos priežiūros produktus „pastiprinančios“ papildomos priemonės. Tai mažesnės koncentracijos priemonės, kuriomis galima papildyti kasdien naudojamus produktus ir pamažu didinti priemonės kiekį.
Nedidelės aktyviųjų ingredientų dozės, padedančios ilgalaikėje perspektyvoje pasiekti gerų rezultatų, tampa vis patrauklesnės tiem s, kurie nori kuo mažesnės rizikos, tačiau taip pat siekia veiksmingų sprendimų ir trokšta išspręsti odos problemas.
Robotų atliekamas manikiūras
Robotus manikiūristus įdarbinti užsimoję technologijų startuoliai gali tapti grėsme manikiūro salonams.
Įsivaizduokite: jokių suklydimų, jokių netyčia išteptų pirštų. Jokių sudrebėjusių rankų. Jokio gaišinančio ir varginančio ilgo sėdėjimo ištiesus rankas, priverčiančio muistytis ir nuobodžiauti. Jokių nervinančių pokalbių iš mandagumo.
Taip turėtų atrodyti manikiūro procedūra, kurią atlieka kompanijos „Clockwork“ pirmasis robotas manikiūristas pasaulyje. Kompanija teigia, kad toks manikiūras yra atliekamas itin greitai – po dešimties minučių jau galite džiaugtis nepriekaištingai sutvarkytais ir nulakuotais nagais. Greitai ir kokybiškai manikiūro procedūrą salone ar netgi namuose atliekančius įrenginius kuria ir kitos kompanijos. Akivaizdu, kad tą nulemia ir tokio pobūdžio įrenginių paklausa.